CORONAVIRUS-INFO / COVID-19

Status pr. 01/09-21

Alt personale på Søborg Fysioterapi er fuldt vaccineret. Der er ikke længere krav om mundbind i venteværelset, men vi følger stadig Sundhedsstyrelsens anbefalinger om at holde afstand og være ekstra opmærksom på hygiejne.

Alle fysioterapeuter og sekretær er tilbage fra sommerferie.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​G.L.A:D – Godt Liv med Artrose i Danmark

​Behandlingstilgangen, der på dansk hedder G.L.A:D (Godt Liv med Artrose i Danmark), er en videreudvikling af det svenske Artrosskolan, som i Sverige er en udbredt og anerkendt behandlingstilgang med træning og patientuddannelse for personer med begyndende eller udviklet slidgigt (artrose) i knæ og/eller hofter.

Forskning har vist, at træning er det mest essentielle i et liv med artrose (slidgigt). Træning medfører færre smerter, bedre funktionsevne og dermed også større livskvalitet.

Søborg Fysioterapi tilbyder træning efter G.L.A:D principper.

Tilbuddet består af et øvelses program, suppleret med superviseret holdtræning og undervisning.
​Du kan læse meget mere på om G.L.A:D på www.glaid.dk.

G.L.A:D træning - Knæ eller hofte:

​Book en tid hos fysioterapeut Kenneth Rishaug, eller Gitte Rishaug, for en samtale og en undersøgelse af dit knæ eller din hofte.

Holdtidspunkter:

Tirsdag kl. 10-11
Tirsdag kl. 16-17
Torsdag kl. 16-17
Fredag kl. 10-11

G.L.A:D træning - Ryg:

​​Book en tid hos fysioterapeut Niko Strøier Welan, for en samtale og en undersøgelse af din ryg.

Holdtidspunkter:

Tirsdag kl. 17-18