​Professionel hjælp til behandling af rygsmerter​

​Vi tilbyder forskellige former for behandling af rygsmerter

Har du brug for hjælp til behandling af dine rygsmerter? Hos Søborg Fysioterapi hjælper vi ofte personer med hold i ryggen, diskusprolaps eller lændesmerter. Vi ser dagligt patienter med forskellige årsager til rygsmerter og rygproblemer.

Vi tilbyder forskellige former for behandling af smerter, og som patient hos Søborg Fysioterapi er det vigtigt for os at skabe et behandlingsforløb der passer til dig og dine udfordringer.​

​Hvordan foregår behandling af rygsmerter?

Vi er et hold af dygtige fysioterapeuter der har flere års erfaring indenfor behandling af rygsmerter.

Når du har fået tid til behandling hos os, vil vi som udgangspunkt foretage en grundig samtale og undersøgelse af ryggen. På baggrund af det, vil vi sammen med dig, sammensætte et behandlingsforløb. Det kunne bestå af at løsne spændte og stramme muskler, eller at styrke svag muskulatur. Det kan også være vejledning omkring træning og øvelser, der kan lindre og forebygge årsagen til smerterne.

Et hvert behandlingsforløb er forskelligt, så kontakt os gerne eller bestil en tid så vi kan hjælpe dig med behandling af netop dine rygsmerter. Vi tilbyder også holdtræning, genoptræning og hjemmebehandling.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​Kan du ikke lide formularer?

Ring til os på telefon: 39 69 20 24 eller send en e-mail til: info@soeborgfysioterapi.dk – så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Klinikken er placeret i Buddinge Centret i Søborg, med gode parkeringsforhold tæt på døren samt let adgang med busser.

Telefontider​

Mandag – fredag

08.30 – 13.00​

Åbningstider​

Mandag – fredag

08.00 – 17.00​

Der tages for​behold for ændringer i åbningstiderne.

Kontaktoplysninger

Søborg Fysioterapi